Program Öğrenim Çıktıları

1          E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili edindiği teorik ve kuramsal bilgileri kullanabilmeli

2          E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili edindiği uygulama bilgilerini kullanabilmeli

3          E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili çalışmalarda öngörülemeyen problemleri belirleyebilmeli ve çözüm üretebilmeli

4          E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilmeli

5          E-Ticaret çalışma alanlarında gereksinimlerine uygun mali ve idari sorunların çözümlenmesini kolaylaştırıcı veri değerlendirmesi yapabilmeli

6          Modern, teknik ve donanım araçlarını çalışma hayatını sürdürebilecek seviyede kullanabilmeli

7          E- Ticaret ve Pazarlama alanında kendisini ifade etmekte yazılı ve sözlü iletişimi etkin kullanabilmeli

8          Çağın gereklerine uygun yenilikçi ve çalışkanlığı ile öncü olmayı hedeflemeli

9          Pazarlama stratejileri oluşturabilmeli

10        E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili ürünlerin tutundurulması, fiyatlandırılması ve dağıtımını sağlayabilmeli

11        İşletme karar ve uygulamalarında pazarlama bilgisini kullanabilmeli

12        Pazarlama araştırması hakkında bilgi sahibi olmalı

13        Sektörün beklentilerini karşılayacak şekilde E-Ticaret ve Pazarlama ile ilgili süreçleri planlama becerisine sahip olmalı

14        Tüketici davranışları konusunda bilgi sahibi olmalı

15        Marka ve marka yönetimi ile ilgili bilgileri uygulayabilmeli

16        Etik değerlere bağlı kalarak sorumluluklarını yerine getirme bilincine sahip olmalı

17        Mesleki özgüveni olmalı